سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع قالی و فرش

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و قالی و متخصص در مبلشویی , خشکشویی مبل و موکت در محل و قالیشویی انواع فرش های دستباف و نفیس و ابریشم با بهترین کیفیت

قالیشویی در فرحزادی با مدیریت شربت اوغلی با سابقه ترین شرکت قالیشویی در تهران می باشد. کارخانه قالیشویی در فرحزادی شربت اوغلی با استفاده از ماشین آلات بروز و پیشترفته و با بهره گیری از جدیدترین فناوری های دنیا توسط پرسنلی کارا و حرفه ای به امر کلیه خدمات شستشوی فرش بصورت کاملا تخصصی اعم از شستشوی فرش ابریشم ، شستشوی فرش ماشینی ، شستشوی فرش دستباف ، شستشوی فرش خارجی و ... با مواد شوینده درجه یک و استاندارد همراه با تضمین کیفیت به همشهریان عریز عرضه می کند.

خدمات متمایز قالیشویی در فرحزادی

قالیشویی در فرحزادی شربت اوغلی ارائه دهنده متمایز ترین خدمات از جمله

  • شستشوی موکت تایلی در محل
  • شستشوی مبلمان در محل
  • شستشوی تابلو فرش

خدمات ترمیم فرش مانند لکه برداری ، ریشه زنی ، زیکزاگ زنی ، رفوکاری ، رفع سوختگی و .... توسط قالیشویی خوب در تهرام انجام می گیرد.

چگونه فرش پشمی را بشوریم؟

برای شستشوی فرش های پشمی حداقل یک بار در سال باید توسط قالیشویی معتبر انجام شود زیرا این فرش تمام آلودگیها و گرد و غبار را در طول مدت به خود جذب می کند. فرش پشمی را وقتی شستشو دادید متوجه تغیر زیاد آن خواهید شد و تقریبا فرش بسیار روشن شده و جدید می شود.

نکاتی در مورد جاروبرقی کشیدن فرش پشمی

فرشهای پشمی  را باید به طور منطم جارو کشید.

طریقه صحیح جارو کردن فرش پشمی باید بصورت v شکل باشد و معمولا افرا به اشتباه جارو را به جلو و عقب می کشند.

هنگام جارو کشیدن توجه کنید که این کار را آرام انجام دهید تا پرزهای فرش آسیب نبینند. 

لکه برداری فرش های پشمی

از دیگر موارد مهم لکه برداری فرش های پشمی است برای این کار توجه کنید که نباید اجازه دهیم لکه ها برای مدت طولانی روی فرش باقی بمانند زیرا باعث می شود تا این لکه ها مقاومت و دوام بیشتری پیدا کنند و شستشوی فرش با مشکل مواجه شود. ابتدا با یک دستمال رطوبت حاصل از لکه اعم از لکه قهوه , آبمیوه یا هر چیز دیگر را می گیریم. دستمال را روی لکه نکشید تا پخش نشود فقط روی لکه بگذارید و کمی فشار دهید. 

روش های خانگی تمیز کردن لکه از روی فرش پشمی

با راهکارهای خانگی می توان به سادگی فرش های پشمی را تمیز کرد و لکه ها را از بین برد. به این ترتیب شستشوی فرش دستباف یا ماشینی ساده تر می شود. 

استفاده از جوش شیرین در پاک کردن لکه های فرش پشمی

مقداری مناسب از جوش شیرین روی لکه بریزید و اجازه دهید برای مدت حداقل 30 دقیقه روی لکه بماند و سپس با استفاده از دستمال آن را به آرامی بردارید. 

محلول سرکه در تمیز کردن لکه ها موثر است

راهکار دیگر استفاده از سرکه رقیق شده با آب است. 

 1/2قاشق چایخوری مایع ظرفشویی را با 2 فنجان آب و نصف فنجان سرکه سفید مخلوط کنید و با استفاده از یک اسفنج تمیز روی لکه قرار دهید. محلول را با ملایمت روی لکه بمالید تا تمیز شود. از هر شوینده یا محلولی که برای لکه برداری استفاده می کنید ابتدا آن را در قسمت کوچکی از فرش امتحان کنید تا اثر نامطلوبی مثل رنگ برداری فرش و پخش شدن رنگ در قسمت های دیگر باقی نگذارد. 

از معمول ترین شوینده ها و لکه بر ها برای شستشوی فرش پشمی می توان به  شوینده های قلیایی شامل جوش شیرین, شوینده های اکسی, پراکسید هیدروژن و ... می توان اشاره نمود. 

استفاده از حوله برای پاک کردن لکه ها

با استفاده از یک حوله و آب سرد لکه را تمیز کنید. حوله خشک را روی لکه قرار دهید و کمی روی حوله فشار وارد کنید تا رطوبت لکه را به خود بگیرد و جذب حوله شود. پس از آن قسمت لکه دار را کمی بالا ببرید و زیر آن مبل یا هرچیز دیگر قرار دهید تا زیر آن جریان هوا رد و بدل شود این کار به خشک شدن سریعتر آن کمک می کند. از بخاری یا پنکه نیز می توانید استفاده کنید. 

مزایا و معایت استفاده از فرش های پشمی

فرش های پشمی از پرطرفدارترین فرش ها به شمار می روند زیرا هم کیفیت بالایی دارند و هم خصوصیاتی مثل پشمی بودن که در مقابل رطوبت مقاوم هستند و به سادگی فرسوده نمی شوند و همچنین عمر و ماندگاری آنها بالا است. 

اما از معایب آن می توان به وزن بالای آن اشاره کرد. این مسئله شستن آنها را با مشکل مواجه می کند. استفاده از خدمات قالیشویی در فرحزادی شربت اوغلی در تهران دارای کارخانه ای مدرن و مجهز برای شستشوی انواع فرش بهترین راهکار برای شما می باشد. توصیه می کنیم تماس بگیرید و مشاوره نمایید. 

قالیشویی در فرحزادی تجربه عالی برای شستن انواع فرش های خاص شما دارد.