سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع قالی و فرش

قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش و قالی و متخصص در مبلشویی , خشکشویی مبل و موکت در محل و قالیشویی انواع فرش های دستباف و نفیس و ابریشم با بهترین کیفیت

امروزه بیشتر افراد برای شستشوی فرش خود از شرکت های قالیشویی کمک می گیرند. در گذشته برای شستن فرش و قالی افراد یک خانواده به هم کمک می کردند و به روش سنتی فرش را می شستند. اما امروزه شیوه زندگی به گونه ای است که کمتر کسی زیر بار شستن فرش در حیاط خانه اش می رود یکی از دلایل آن هم کمبود آب است.


قالیشویی و خدماتی که یک شرکت قالیشویی ارائه می نماید


از آنجا که برای شستشوی فرش باید از آب آشامیدنی استفاده شود بسیاری از افراد ترجیح می دهند که فرش خود را به شرکت های قالیشویی بسپارند و البته که این کار بسیار درستی است زیرا آنها از آب غیر آشامیدنی برای شستن فرش استفاده می کنند. درست مثل شستن ماشین در کارواش که تا 90 درصد از مصرف آب جلوگیری می کند و ماشین شما هم کاملا تمیز و نو می شود. 

 

قالیشویی در تهران با شربت اوغلی

 

مشغله های زندگی نیز از دیگر دلایلی است که باعث می شود افراد به شرکت های قالیشویی روی آورند. اما در این میان انتخاب شرکت قالیشویی و خدماتی که این شرکت ها ارائه می نماید اهمیت زیادی دارد. 

انتخاب شرکت قالیشویی مطمئن 

انتخاب یک شرکت برای شستن فرش به ویژه زمانی که فرش ها ما قیمت بالایی دارند و یا از حساسیت زیادی برخوردار می باشند بسیار مهم است. 


خدمات قالیشویی با شربت  اوغلی


مطمئنا ما دوست نداریم زمانی که فرش خود را از شرکت تحویل می گیریم با پاره شدگی , سوراخ شدگی و سوختگی و ... روی فرش خود روبرو شویم. فرش چیزی است که باید برای سالیان سال برای ما کار کند و از آنجا که تعویض یا تعمیر فرش می تواند هزینه های زیادی را به ما تحمیل نماید بهتر است برای شستن فرش دقت بیشتری داشته باشیم و آن را به شرکتی بسپاریم که از مواد درجه یک برای شستشوی قالی استفاده می کند و روشهای شستن فرش به گونه ای است که آسیبی به فرش و قالی ما وارد نمی کند. 


قالیشویی شربت اوغلی متخصص در شستشوی انواع فرش


خدماتی که این شرکت ها ارائه می نمایند نیز در انتخاب آنها بسیار اهمیت دارد. یک شرکت معتبر علاوه بر خدمات شستن فرش به شما در شستن انواع قالی بر اساس جنس و نوع اعم از قالی ابریشمی , قالی گل ابریشم , قالی دستباف , تابلو فرش و ... کمک می نماید و در شستن فرش های حساس از روش های بسیار خاص استفاده می کند تا کوچکترین آسیبی به آنها وارد نشود. همچنین خدماتی مثل ترمیم فرش و رفوگری نیز در این شرکت ها ارائه می شود


و مشتریان می توانند از این خدمات استفاده نمایند. 


بهترین قالیشویی در تهران


قالیشویی شربت اوغلی بزرگترین شرکت قالیشویی در تهران 

شربت اوغلی از شرکت های نامی و معتبر در تهران است که در زمینه شستن فرش و قالی و سایر خدمات مرتبط فعالیت دارد. این شرکت از بهترین روش ها برای شستن فرش های حساس شما استفاده می کند

و خدماتی مثل

لک برداری 

رنگ برداری

رفع آثار سوختگی از روی فرش

 ترمیم فرش

و رفع پوسیدگی فرش

 را نیز انجام می دهد.


قالیشویی ارزان و با کیفیت در تهران با خدمات تخصصی شربت اوغلی


در این شرکت اگر فرش شما نیاز به رفو داشته باشد قبل از شستشو این کار انجام می شود. و شما فرش خود را درست مثل روز اول نو و تمیز و سالم می توانید تحویل بگیرید. از این پس نگران فرش های نفیس و دستباف خود نباشید زیرا شربت اوغلی با مواد درجه یک و دستگاه های پیشرفته فرش شما را می شوید همچنین در این شرکت از روش های دستی در صورت نیاز برای قالیشویی نیز استفاده می شود. 


خدمات تخصصی قالیشویی در شمال تهران با شربت اوغلی


سایر خدمات شربت اوغلی

از دیگر خدمات شرکت شربت اوغلی ریشه بافی و شیرازه دوزی و خدمات شستشوی مبلمان و موکت است که با بهترین کیفیت ارائه می گردد. خشکشویی تخصصی فرش نیز در این شرکت انجام می شود. همچنین برای رفاه حال مشتریان در تهران این شرکت شعبه های فعال خود را در سراسر تهران , کرج , البرز و فیروز کوه نیز دائر نموده است و شما می توانید برای دریافت خدمات با توجه به منطقه خود با شعبه های مختلف تماس بگیرید: 


 قالیشویی در تهران و  قالیشویی در شهریار


 

  1. قالیشویی در شمال تهران 
  2. قالیشویی در شرق تهران 
  3. قالیشویی در غرب تهران 
  4. قالیشویی در جنوب تهران 
  5. قالیشویی در مرکز تهران 

تحویل فرش شسته شده در این شرکت به صورت لول شده داخل کاور انجام می شود تا فرش شما در طول مسیر جابجایی نیز کثیف و خراب نشود. 


شرکت قالیشویی شربت اوغلی در تهران


در صورتی که از خدمات سفارش آنلاین شرکت شربت اوغلی استفاده کنید می توانید از ده درصد تخفیف این شرکت استفاده نمایید.

خدمات خشکشویی این شرکت در محل شما نیز قابل انجام است. 

کافیست با ما در تماس باشید. 

و از وب سایت ما بازدید نمایید. 



 

1520

قالیشویی شربت اوغلی 

021-55824444

021-55825522

021-55825533

021-55852572-6